Stor lampa

Jag tar tillbaka det jag lovade om att inte köpa någon mer lampa eftersom jag inte kan hålla det. Den senaste månaden har det blivit två nya stora lampor. Den ena har jag hängt upp ovanför matbordet i vardagsrummet. Det är en Big flowerpot samma lampor som häger i fönstrerna fast den här är mycket större.

  

Den andra lampan är också en vit plåtlampa vad det är för en får jag återkomma med när jag har satt upp den. Först ska jag byta sladd till en svart/vit tygbeklädd kabel.

Veckans bukett blev en färdig från Ica.

  


Här hemma springer veckorna förbi i hög fart. Jag har haft lite fullt upp och när arbetsdagen är slut är jag också ganska slut så det händer inte så mycket här hemma. På helgen blir det att njuta av det fina vädret vi har haft. Snön håller på att smälta bort och igår var jag ute och gjorde vatten rännor. Ska gå ut efter skidskyttet.
Så ha en bra helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0