Hemsytt

I helgen har jag gjort en lampa. Det började med att jag hittade lampstomen när jag var och rensade i förrådet förra helgen. Direkt när jag såg den så viste jag vad jag skulle göra. Så i fredags var jag och köpte en hel del tyg. Det här är resultatet.



Man ser glödlampan när lampan är tänd så därför har jag tänkt köpa en snyggare glödlampa på måndag eller vad tycker ni.




Det har varit minusgrader under natten så dammen har frusit. Som tur var tog vi upp pumpen igår nu fattas det bara att få ner lite vårlökar i jorden innan snön kommer. Maken har bytt till vinterdäck på bilarna för det kan bli halt på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir nog snyggt med en bättre glödlampa. Var själv på kupan i fredags och hittade en snygg lampfot i keramik, den hade ingen skärm men jag tänkte att det skulle vara snyggt med en cylinderformad, foten är ganska stor och cylinderformad, med streck hit och dit. Enda problemet är att jag inte vet riktigt var jag ska ha den.

Mimmi

2011-10-09 @ 20:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0