Trädgårdsmässan

I tisdags åkte jag och min storasyster till Stockholm för att gå på Trädgårdsmässan och shoppa. Jag har aldrig varit på Trädgårdsmässan förut så det var första gången men jag tror inte att det var den sista. Här kommer några godbitar från mässan som jag tillsammans med min storasyster och moster var på från kl 10 när dom öppnade till de nästan stängde.











Mycket att se men minnet på kameran räckte inte till så jag har inte så mycket bilder, men det kommer mera för de andra bilderna är olika inspirationsbilder för eventuella framtida projekt.



Ha en bra helg.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilka underbara bilder !

Jag och min syrra tänkte oxå åka, men kom på det för sent... Nästa år kanske !

2011-03-26 @ 17:33:44
URL: http://anniebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0