Pläden är klar

Det har varit mycket skidor de senaste veckorna på tv och jag gillar att se skidtävlingar så det har blivit mycket tv tittande. Men jag har gärna någon annan syssla brevid såsom att blädra i en tidning, lösa sodoku eller handarbeta. De gångna veckorna har det varit handarbete och resultatet har bliivit en virkad rosa pläd som nu ligger längst ner i soffan.



Eftersom jag nu är i en rosa period köpte jag körsbärskvistar som jag trodde skulle börja blomma rosa men nu när dom har slagit ut är det vita blommor. Men de är lika vackra så det gör inget.





Nu hoppas jag på att molnen ska skingra sig så vi får en dag i solstolen. Ha en fortsatt bra helg.

Kommentarer
Postat av: Lili

Fint och vårigt med körsbärskvistarna :)

2011-03-20 @ 00:59:29
URL: http://living.webblogg.se/
Postat av: Annelie

Verkligen vår !! Rosa och grön är så fint.

Men vilket jobb med att virka en pläd ! Snygg blev den iallafall. Vad hade du för garn?

2011-03-20 @ 09:56:45
URL: http://anniebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0