Kuber

Vi har pratat om att börja odla lite mer grönsaker så som sallad och annat. Eftersom det är ganska stenigt på våran gård så hade vi tänkt göra ett litet trädgårdsland med hjälp av pallkragar. Vi har pratat om två lådor som skulle vara två pallkragar höga. Men när jag fick se dessa kuber på mässan blev jag inspirerad att göra på detta vis.



Jag visade bilden för maken och han erbjöd sig att bygga egna lådor istället för pallkragar. Det blir snyggare när de ska målas för man slipper gångjärnshörnen . Jag vet redan var dom ska stå. Det blir uppe i hörnet bredvid bärbuskarna.

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

det kommer att bli snyggt. Då kan du ju göra dom i vilken storlek du vill.

2011-03-27 @ 22:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0