Knoppar

Under veckan som har gått har jag bland annat skruvat upp knoppar och hållare i badrummet. Fick lite extra energi att fixa till i badrummet när jag fick tag i de virkade lådorna. Det är makens jobbarkompis R som köpte dom när han var på Ikea. Han ringde och frågade om vi skulle ha något därifrån när han och hans fru B var till Haparanda förra helgen. Så tack så mycket för att ni handlade åt oss. Så här blev det.
 

De ser ut som virkade lådor i ett material som ska tåla fuktiga utrymmen. Dom passar perfekt i lådan.

Jag skruvade även dit handtagen på badrumslådorna som jag inte hade fått dit tidigare.

 

Men även handuksknopparna kom upp.




Jag valde dessa knoppar för de liknade hängarna som sitter på handdukstorkarna Line som vi har.



Samma anledning blev avgörande för valet av pappershållaren.



Sedan har har jag skruvat fast en helt annan hängare som helt bryter av mot allt annat. Den sitter brevid spegeln och den är tänkt som hållare för halsband. 

 

Jag har även hittat ett dörrhandtag som liknar de andra handtagen vi har i huset.

Tyvärr så har vi inte kommit längre med inbyggnaden av badkaret så badrummet används inte. En kall dag som denna skulle det vara så skönt att krypa ner i ett skumbad. Men det får bli en bastusittning istället.



Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att få lite extra energi så man kommer igång igen. Vi provade stugan i helgen, vi har aldrig legat där på vintern. Det var ca 5 grader där inne när vi kom dit och 29 grader ute när vi parkerade. Det tog ungefär 6 timmar innan det var 22grader innomhus. Men det var ganska mysigt ändå.

2011-01-17 @ 12:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0