Dörren

Jag har ju inte visat hur badrumsdörren blev som vi gjorde av den smala sidodörren som vi fick med när vi köpte glasdörrarna för några veckor sedan. Så här såg den ut då.



Så här blev resultatet.



Tyvärr så har jag problem med att få tag i samma handtag som vi har i resten av huset för dom har utgått ur sortimentet. Men det ska nog gå lösa på ett eller annat sätt. Från början hade jag tänkt att det skulle stå bad på dörren men det blev det inget av. Badrummet är det som ligger vid våran del av huset mellan vårat sovrum och walk in closet. Så det är för att få in lite ljus i hallen som vi har valt att sätta glas på dörren och att försöka få det att likna ytterdörrarna. Jag är mycket nöjd med resultatet. Mera badrumsbilder kommer senare när vi börjar vara mer klar.

Sedan ska jag passa på och tacka för awarden jag fick av Falkan40 en annan Skellefteå bloggare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0