Julen redan slut



Tomten är på väg ut genom dörren och snart är allt annat med julen också på väg ut. Tiden går så fort nu.

Har inte haft någon energi att skriva på bloggen den senaste tiden. Jag får skylla på att det har varit mycket som hänt den senaste tiden. Förutom all stök med julen men pynt både inne och ute. Så här ser det ut hemma på våran gård.



Julbocken vid dörren de 4 adventsljusen som brinner i fönstret och en ljusslinga längst räcket.



I år klädde vi granen framför huset med slingor. 


Så har jag fyllt år, fått ett nytt jobb och sagt upp mig från ett av dom andra jobben. Så från och med nyår så börjar jag på nytt ställe. Så vi får se vad dom sista dagarna på året bjuder på. Med min takt på inlägg så får jag önska alla ett gott slut.     




Kommentarer
Postat av: Mia

God fortsättning på det nya året och lycka till med nya jobbet..

2012-01-02 @ 18:45:17
Postat av: Annelie

Tycker att det ser urmysigt ut! Tror att det är ert hus jag brukar se från " stora vägen" när vi åker till stugan. Ser lika fint ut från vägen!!

2012-01-09 @ 18:34:50
URL: http://anniebo.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken härlig gran!

2012-03-11 @ 22:22:19
URL: http://liilah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0