En underbar påskhelg

Så synd att denna underbara påskhelg är slut. Här hemma har vi både hunnit kratta gräsmattan och rabbater som att sitta och mysa i solstolen och fått färg i ansiktet. Det är otroligt att vi har kunnat sitta ute och solat i bara bikini i april.

Så här ser det ut nu hemma i våran trädgård när både vitsippor och krokusen börjat att blomma hemma hos oss.





Det enda som känns ovanligt är att dottern inte har varit hemma och firat påsk med oss. Hon är på en studieresa i Rom och kommer hem först till valborg. Jag skulle gärna följa med henne om jag fick för jag tror hon kommer att få en intressant vecka framöver. Men jag får vänta en vecka till innan jag får höra hur veckan har varit.
Nu hoppas jag att nästa helg ska erbjuda lika bra väder som denna helg.

Anneli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0