....och så kom vintern

Vaknade till ett riktigt vinterland. Det har snöat en hel del. Maken mätade snödjupet till 15cm i afton. Så här ser det ut nu hemma i trädgården.



Jag trodde vi hade plockat bort allt ute i trädgården i helgen men såg att vi har glömt grillen och stolen som grillmästaren använder när han grillar.



Det är inte så kallt ännu så isen har inte lagt sig i dammen så där är det snöfritt.



Imorgon är det jag som ska ha med mig fredagsfikat så jag har passat på att prova ett nytt recept från kakboken Sommarens söta. Det blir paj som heter Galet god bananpaj med choklad och hasselnötter och till den blir det vaniljsås. Jag hoppas att den ska vara galet god. Ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0