Första advent



Denna helg har gått åt till julpyntning. Maken har varit ute och pyntat medan jag har pyntat inne. Började med att sy om julgardinerna som jag hadde fått av en arbetskamrat. Så nu har vi röda gardiner i vardagsrummet som jag hadde lovat maken. 



Sedan har jag tagit fram adventstakarna och andra julsaker. Den stora adventstaken som maken har gjort står i köksfönstret. Den fyller upp nästan hela fönsterbredden.



Sedan står det en mindre på bordet i vardagsrummet.



Sonen fixade pepparkakshuset. Får se om det blir julbakning nästa helg. Ha det.


Kommentarer
Postat av: Grannen

Vad julmysigt ni har gjort :)

2010-12-01 @ 19:29:21
Postat av: Anonym

Snyggt jobbat med pyntandet, Synd att jag inte köpte mig en likadan gran i fjol.Jag har varit förbi sinnenas trädgård i piteå och dom har massor som jag tror att du skulle gilla.Jag skulle behöva lite enris i staken men jag tror inte jag ids ut och plocka. Vad fint pepparkaks hus sonen gjort. Kram Mimmi

2010-12-02 @ 22:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0