Klassträff

Igår var jag på klassträff. Det var 30 år sedan vi gick ut 9:an. Vi träffades på förfest hemma hos Eva och som alltid är förfesten det som är roligast. Vi satt och pratade och skrattade åt gamla minnen. Många har man inte träffat på sedan förra träffen för 10 år sedan. 
Väl på statt så var det klassfotografering som först gällde sedan var det mat. Vi fick gå först och ta mat eftersom vi var den klass som hade högst närvaro. Det var 75% av vi som gick i klassen som var på festen. Det var superkul att träffa alla och jag är lite hes idag efter alla skratt och sånger.



Annars har den långa ledigheten bjudit på sol och värme. Det händer mycket ute i trädgården allt skjuter fart och det börjar knoppas på både träd och buskar. Gräsmattan har börjat bli grön och katten har fått sin första fästing. Dessa små kryp kunde jag klara mig utan. Det var allt från mig, ha det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy ändå har ni börjat ha fästingar, är visst ett riktigt fästing år i år har jag hört. Det finns något man kan droppa i nacken på hundar som sedan sprids ut på kroppen som gör att fästingarna inte vill suga fast. Har funderat på att köpa det inför resan till göteborg, kanske något för kisse också.

2010-05-16 @ 21:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0