Ägg

Hela helgen har det varit dåligt väder allt från snö till regn och blåst. Vaknar måndag morgon men en hel arbetsvecka framför sig och då skiner solen. Som tur är jobbar jag bara 80 % och jag brukar bara jobba halvdagar måndag och fredag så jag har hunnit njuta lite av solen idag. Men innan jag åkte hem så besökte jag en trädgårdshandel. Jag hade tänkt titta lite på vårblommor att sätta i krukor men det blev handlat något helt annat nämligen dessa rostiga ägg.



Jag tycker dom är så fina men maken är inte nöjd med att dom är rostig. Han tycker vi ska ta dom till garaget och måla upp dom. Jag tror nog att han vänjer sig vid rosten efter ett tag. Ha en fortsatt bra vecka.   


 


Kommentarer
Postat av: mimmi

hej jag köpte en likadan i höstas när jag var till ursviken. Säg till gubben att han får vänja sig det ska se ut så där, min har varit ute hela vintern. Ångrar att jag inte köpte fler men jag får väl göra det i sommar i stället.

2010-05-03 @ 20:02:56
Postat av: Ann-Therese

Tycker de var jättefina. Rostiga och granna.

2010-05-04 @ 22:36:23
URL: http://falkan40.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0