Födelsedag

Vi börjar det nya året med födelsedagkalas för sonen som är född den första januari. Han fylde 19 år och har nu påbörjat det sista tonåret. Tiden går fort för jag tycker inte det var så länge sedan vi åkte in på BB nyårsnatten för 19 år sedan. Han hadde brottom för det tog endast två timmar med jämförelse med sin syster där vi åkte in söndag morgonen och hon föddes först på tisdagen.

Maten till nyår var jättegott alla gillade maten och det är helt klart något som vi kommer att göra fler gånger. Så här såg min nyårsdukning ut.



Jag har tänkt att göra en sammanfattning på året som har varit men det får vänta någon dag för vi har lite planer för resten av dagen. Så jag önskar er en god fortsättning på det nya året.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0