Blå eller svart

Jag var på KappAhl idag för att se om jag skulle hitta något nytt att ta på mig. Det var sista dagen för rabbatchecken på 20% så jag passade på medan den fortfarande gällde. Det finns mycket snyggt men inte allt som passar på mig. Efter en provstund med olika toppar och klänningar stod jag och valde mellan två olika färger av samma modell.
337691
Bild från www.kappahl.com

Skulle jag köpa den svarta eller den blåa. Det hela slutade med att jag köpte båda. Inte så fantasifullt men jag gillade modellen. Kommer nog att få användning av båda två eftersom jag inte har köpt så mycket kläder de senaste åren.  

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag tycker du gjorde helt rätt, man ska passa på när man hittar något som man gillar!



Tunikan såg jättefin ut!



Kram!

2010-01-19 @ 14:47:26
URL: http://madamerouge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0