Love me

I gårdagens tidning så annonserade ett badrumsföretag här i stan att man hadde rea på utställningsmöbler och blandare. Till vårat nya badrum så fattas det en blandare så jag passade på att åka dit för att se om jag kunde fynda en kran. Vad hittar jag när jag går omkring bland utställningsbadrummen om inte kranen som jag gillar till 50% rabatt. Kranen kommer från Svedbergs och heter Love me och så här ser den ut.



Bilder från Svedbergs




Till den så är det proppen i avloppet som man bara trycker på för att stänga eller öppna. Så nu har vi allt till badrummet från lampor till badkar nu gäller det bara att få det klart. Längtar så till att få ta det första skummbadet i det färdiga badrummet. Med det snöoväder och kyla som vi har nu så vore det helt underbart att få njuta av ett varmt bad på kvällen. Ha en fortsatt bra vecka i kväll blir det soffan och Bygglov för min del.


Kommentarer
Postat av: Linn

MYCKET snygg blandare!!! Aj lajk!

2010-02-02 @ 23:11:31
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: mimmi

snygg blandare

2010-02-03 @ 21:19:33
Postat av: Sandra

guuu så snygg mamma :)

2010-02-03 @ 21:57:32
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Supersnygg! Den skulle jag oxå vilja ha!

2010-02-06 @ 00:02:32
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/
Postat av: Helen

Sån tur att favvokranen var på rea. Den var jätteläcker!! Ska bli kul att se den på sin plats.



Jag såg i ett av dina tidigare inlägg att du är lycklig ägare av en Harriet Ådell-tavla.



Älskar hennes konstverk!



Kram!

2010-02-10 @ 10:41:40
URL: http://madamerouge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0