Ajaj

Nu har jag fått resultatet av vinterns alla förkylningar nämligen bältros. Jag trodde först att det var snöloppor som katten hadde dragit in. Men kliandet gick över till att göra ont så det blev ett besök hos doktorn idag. Svaret jag fick är att det är bältros så nu hoppas jag att smärtan eller som de kallar det helvetesbranden ska vara en lindrig. 

I helgen var vi till en stuga och åkte lite skoter. Solen tittade fram så vi satt ute och njöt av solen åt gott och hadde trevligt. Tog några bilder men nu när jag skulle lägga över dom så hadde jag inte stoppat in minneskortet i kameran så det blev inga.

Annars har det varit vackert väder så jag gick en promenad på lunchen. Det var underbart och jag hittade ett vårtecken vi fotändan av Viktoriabro nämligen årets första Tussilago.


Bild J Hedström

Kommentarer
Postat av: mimmi

vilken fin bild. Har du en ny kamera? inga vårblommor i faggorna här i piteå förutom dom jag satt på bron.

2010-04-13 @ 21:09:10
Postat av: karina

Ajdå, lät inge kul. Krya på dig!

2010-04-15 @ 21:52:23
URL: http://karrekarras.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0