Utomhusbelysning

Jag hade tänkt att visa er hur gardinerna blev men det blev inga bra kort så jag ska göra ett nytt försök imorgon. Istället så visar jag er lite utomhusbelysning nu när de mörka kvällarna har kommit. Jag börjar med växthuset där maken har satt in lite lampor så det lyser där inne. 

 

Vi har även satt upp takspottar längst hela framsidan. Det är så man ska se bra när man går på verandan som sträcker sig hela vägen på framsidan. Men vi har inte satt några takspottar på uterummets takutsprång som syns längst bort till vänster i bild.



Det här blev ett kort inlägg men det var ju inte det här som var planerat som jag skulle visa. Så imorgon hoppas jag kunna återkomma med bilder från det nu mera lila vardagsrummet. Det var allt från mig, ha det. 


Kommentarer
Postat av: Monika

Så snyggt det är med spottar! Det blir så gemytligt. Om jag fick bestämma själv här hemma så skulle jag förmodligen ha lampor överallt både inne och ute.

2009-09-15 @ 12:31:59
URL: http://monnell.blogg.se/
Postat av: Linn

Verkligen skitsnyggt med spottar runt huset!

Jag är så imponerad över allt ni hinner... Jag och F hinner inte ens hälften av allt det ni gör!



Hade!

2009-09-15 @ 14:42:34
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0