Ny tavla

Nu har en ny arbetsvecka börjat efter en helg som rusade förbi. Söndagen bjöd på ett härligt väder så vi passade på att vara utomhus och stöka bort det sista inför den kommande vintern. Vi har bland annat försökt att packa in formen för verandan som maken hade påbörjat, eftersom vi har beslutat oss att vänta med gjutningen till våren. 
Jag har målat barnens klädkammare ett tredje varv så nu väntar listning innan vi kan börja sätta garderobsstommarna. 

Idag har jag varit och hämtat ut tavlan som jag bestälde för någon vecka sedan. Motivet är ett svart/vit foto av dottern som är taget för några år sedan.  



Jag har även beställt soffan idag. Vi bestämnde oss i helgen för vilken vi skulle ha. Nu får vi se hur länge vi får vänta på den. Det lät som om det kunde bli först efter jul. Men så är det när man ska krångla till det och välja annat utförande och tyg änn standard. Ha nu en fortsatt bra vecka och så håller vi tummarna för att det fina vädret ska fortsätta i några fler dagar.  

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha såg bilden och tänkte direkt att det var du i din ungdom :)

2009-10-15 @ 10:29:05
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0