Höstlov

Jag har tagit lite höstlov och är ledig torsdag till söndag vilket känns jättebra. Dottern hämtade jag från busstationen i går afton så nu är hela familjen samlad här hemma.
Helgen som har varit gjorde vi annat än fixade med huset. Vi började lördagen med att åka till Piteå där vi bland annat åkte ut och tittade på stugan som min storasysters familj håller på att bygga. Sen var det frågan om att få något i magen och lite shopping innan vi skulle börja fixa till oss inför kvällens Rockparty. Vi hade en rolig kväll med god mat och mycket dans och skratt. På söndagsaftonen var det barnkalas och eftersom det var party kvällen innan så blev det inga byggnationer den dagen utan bara vila. Det här var lite från helgen som har varit jag har en bild på hur vi såg ut men den visar jag inte. Men jag kan säga att vi var hårdrockare med mycket smink och tatueringar.

Jag ska istället visa er hur den nya lampan ser ut nu när den är uppsatt i sovrummet.



Jag är så nöjd och tänder den direkt när jag kommer hem så att jag ska se den varje gång jag går förbi vårat sovrum. 

Idag blir det städning och annat om inte jag och barnen kommer på att vi ska hitta på något annat roligt nu när vi är lediga. Imorgon är det middag hemma hos oss vi blir nog 15 st om alla kommer. Resten av helgen går nog åt till hemmafix.  


Kommentarer
Postat av: L

Effektfullt o snyggt!

2009-10-29 @ 09:02:24
URL: http://enelefantihuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0