Tvättstugan

Idag har jag kaklat i tvättstugan medan maken har satt upp de sista skivorna i badrummet. Han tycker inte riktigt om skivorna eftersom det är glasfiber som ytmaterial som kliar när man kapar och bär skivorna. Så till veckan blir det fogning och spackling. Så här börjar våran tvättstuga att se ut.





Det är en hel del kvar så jag hoppas att vi ska vara klara till jul. Drömmen vore att vårat stora badrum också var klart till jul så att man kan bada i badkaret. Det är inte många helger bort innan första advent och då börjar julpysslet. Det var allt från mig, ha det.


Kommentarer
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Tjusigt! Jag skulle oxå vilja ha en ordentlig tvättstuga med kakel.

MEn det ser ut som ni skulle behöva önska er en ny tvättmaskin av tomten :-)

2009-11-01 @ 22:29:23
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0