Staket

Nu är vädret helt underbart vi har varit ute och hållit på i trädgården i flera dagar/kvällar under denna vecka. Det finns en hel del att göra i trädgården eftersom vi inte höll på med den förra året när vi byggde huset och hade som mest att göra. Så i år får man lida för det. Vi har bland annat satt upp häsje störarna och stängerna. Det blev ett hörn i trädgården som ramar in våran köksträdgård där vi har bärbuskar och till nästa år också två drivbänkar för sallad och kryddor. Men nu ser hörnet ut så här.







Ikväll blir det nog en tidig kväll känner mig trött men jag ska försöka hålla mig vaken och se hur det går i Eurovisionfestivalen för Sverige. Kommer John Blund innan så går det alltid att se hur det gick i morgon. Ha nu en bra lördagkväll här hemma hos oss blir det mys.
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi passar verkligen på att se så mycket vi bara kan, vem vet om man någonsin får möjlighet att åka hit igen? Ibland känns inte tiden riktigt som den räcker till tyvärr. Hawaii ligger inte alls så långt härifrån och det är (jämförelsevis) inte speciellt dyrt att åka dit. Skulle gärna ha gjort ett besök där också men det kanske får stå kvar på önskelistan för framtiden.



Hoppas att ni har det bra där hemma och att ni får tid att pyssla i er trädgård i år. Det låter fantastiskt att ha en egen köksträdgård. Det står definitivt på min önskelista för framtiden!

2009-05-17 @ 19:17:41
URL: http://modern2a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0