Redan onsdag

Hej och hå vad veckan går fort det är redan onsdag och snart är det helg igen. Söndagen var en blåsig dag så det blev inte så mycket gjort den dagen. Min storasyster var här och hälsade på vilket var trevligt. På morgonen hade jag som förslag till gubben att vi skulle åka och se om de som köpte våran gamla timmerstomme (huset)  hade börjat timmra upp det och hur långt de hade kommit. Men det var han inte sugen på så det får bli en annan dag. 
På måndagen var vädret bra så det blev mer krattning på eftermiddagen. Vi fick även besök av en som var ute efter gamla tegelmurstenar och vi har kvar en del så det var bara för dem att plocka tills de var nöjda. Det är handgjorda tegelstenar som de har singerat inte alla men en här och där.



Tisdagen var en soffmysarkväll med regn utomhus och inredningstidningar att läsa en riktig slöar kväll.
Idag har vi äntligen hittat igen våran bärbara telefon så nu har vi kopplat in IP-telefoni och på så sätt slipper vi ha luft telefonledning mot huset.  Utan nu går vi via bredbandet med samma gamla telefonnummer.
Det var allt från mig ikväll, ha det.

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja, man måste verkligen ta sig i kragen innan man uppdaterar...

Sen börjar jag vara rätt så slut på kvällarna. Magen blir bara större och större, och man blir osmidigare och osmidigare :P



Hade!

2009-05-06 @ 20:46:14
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0