Fullt upp

Här hemma är det fullt upp så jag har inte varit så bra på att uppdatera de senaste dagarna. Jag kan berätta att jag håller på med att måla och gubben han spikar. Det är panelen på baksidan av huset vi håller på med samt att vi ska börja med underspikningen av taket. Tyvärr har det regnat lite då och då men då får man passa på att få någonting gjort innomhus. Lite nya blommor har slagit ut i rabatten bland annat dessa gullvivan och trädgårdsaurikel.



Gräsmattan har satt fart och växt en hel del så jag hoppas att den ska torka upp efter dagens regn så att den går att klippa för första gången i morgon. Nu väntar jag på att bastun ska bli varm för en kvällsbastu. Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0