Tillbaka på jobben

Idag har jag varit och jobbat det har gått bra fast jag är lite hes. Det är bara att försöka vara tyst och inte prata så mycket. Jag vet att jag får ta igen de dagar jag inte jobbar för det är ingen annan som gör mitt jobb så det blir bara mer för mig själv om jag är hemma. Så imorgon blir det inte att sluta kl 12.00 utan det blir någon timme till innan jag gör helg.



Här är mitt kontorsrum som jag sitter i på eftermiddagarna på förmiddagarna sitter jag på ett annat ställe. Nu när arbetsdagen är slut så känner man sig lite slut när man kommer hem så det blir bara vila ikväll. Gubben sitter och ser på hockey men tyvärr så säder de inte SAIK matchen men vi får hålla tummarna på att det går bra för laget. Ha en bra kväll. 

Kommentarer
Postat av: Helena

Tusen tusen tack för paketet =) Det hade du veeerkligen inte behövt göra! Nu får jag lov designa 4 olika så du kan byta mellan årstiderna eller nåt hehe! Det var verkligen ett fint tyg, tycker om det jättemycket! Återigen mången tack =) Hoppas du får en fin helg! Kram!

2009-03-06 @ 15:30:31
URL: http://skogskatten.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Tack för dina tummar!



Vilket mysigt kontor!

2009-03-10 @ 13:07:51
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0