Sjukdag

Idag är jag inte på jobben eftersom jag fick förkylningen. Jag har hostat hela natten och det går ganska bra på dagen bara man är tyst. Halsen river och ömmande bihålor och toppen på moset fläckvis huvudvärk. Det är bara vissa områden så som kring tinningarna och mitt uppe på fontanellen där jag får huvudvärk. Igår gjorde jag ingenting utan såg vasaloppet och små slumrade hela dagen. Idag är det liknande mycket tedrickning med honung i och vila är det som gäller. Jag tog fram lite tygstuvbitar i lördags för att sy några nya kökshandukar nu när symaskinen står framme men de ligger fortfarande kvar på stykbrädan. Det här är stuvbitarna allt i svart och vitt det är tänkt att det ska bli 2 av varje.



Vi får väll se om de hamnar i skåpet igen eller om det blir senare när jag är piggare jag tar tag i det.
Nu börjar det snart reprisen från gårdagens skidskytte (damernas) på Eurosport som jag har tänkt sova till se. Ha en bra dag.
   

Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas du kryar på dig!

Jorå, han var så go! och hoppade upp i knäet på mig två gånger =) Han var riktigt go =) Skulle också vilja ha en grå katt. Älskar färgen! Våran är creme silver färgad, så lite röd/vit randig =)! Ha de gött!

2009-03-02 @ 14:18:01
URL: http://skogskatten.blogg.se/
Postat av: Åsa

Krya på dig !! :-))

2009-03-02 @ 17:31:43
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/
Postat av: K

Det verkar vara en envis hosta som går nu. Lillasyster hostar nåt hemskt, främst på nätterna.

Vilka fina tyger du har.Och vad duktigt att sy egna handdukar!!

Krya på dej nu!!

2009-03-02 @ 19:30:13
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: stora systeryster

fräna tyger, det där med katterna tyckte jag var kul.

2009-03-02 @ 20:35:13
Postat av: Annah

Vilka fina tyger du har! Hoppas du inte ska behöva hosta så länge för det är ju sååå jobbigt! Krya på dej!

Kram ANnah

2009-03-02 @ 20:47:14
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0