Mera inköp

Idag på lunchen var jag tillbaka till affären som har utförsäljning av inredningssaker. Med mig därifrån fick följande saker följa. Snapalarmet som jag har önskat mig tidigare.


Bild från snapalarm.com

Det är en brandvarnare som man sätter på lampsladden. Den kommer att sitta på kökslampan ovanför matbordet.
Sen kunde jag inte låta bli att köpa Eva Salos 5 liters fågelmatare nu när det var halva priset.


Bild från danskdesign

Det är inte säkert att den kommer att sättas upp nu till vintern utan jag kan tänka mig nästa vinter när vi har fått iordning trädgården efter alla byggnationer. Men den får nog stå i en kruka i uterummet som en dekoration i vinter.

Efter jobbet har jag kämpat med gräsklipparen. Gräset har hunnit bli lite för långt så man får knuffa/lyfta klipparen och dessutom starta om den då och då för den stannar när gräset är allt för långt så det blir för tungt för klipparen. Sen blev det en vända med grästrimmaren. Har inte hunnit ta allt med trimmaren utan jag får göra resterande i morgon om det inte har regnat. Imorgon är det även skolavslutning för sonen så jag ska vara ledig på förmiddagen. Det blir att följa med och titta sedan ska vi ut och äta efteråt. Vi får hoppas att det blir fint väder imorgon. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kuligt fågelbord, den blir nog hemskt snygg utanför huset.

2009-06-08 @ 22:22:35
Postat av: Linn

Vilka fynd! Inte så dumt! Jag har mina aningar på vilken affär du varit på, och jag såg att dom hade kusligtbra rabatt nu de sista dagarna!

2009-06-09 @ 13:10:38
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0