Hemma hos familjen H

Idag ska jag visa lite bilder från våra vänner familjen H:s hem. Jag tog dom när vi var där till midsommar. Vi börjar titta in i köket. Det är ett stort kök som rymmer ett stort bord. 



De har nyligen lagt in nytt golv och målat om taket. Jag tycker det är supersnyggt och köket är i mina favoritfärger vitt brunt och svart. Blommorna på bordet kan jag inte låta bli att visa er lite närmare.

 

Vi går vidare ut till vardagsrummet där de har två olika sittgrupper. Den ena är för att sitta och umgås eller läsa.



Medan den andra är till för att se på Tv och film. En fotölj för varje familjemedlem.



I bakgrunden är den supersnygga skogstapeten från Decor Maison kollektionen DM Accessories. Det var lite interiör bilder från deras hem imorgon ska jag ta med er ut i deras trädgård. Ha nu en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

den andra soffgruppen såg ut som en riktig tv-soffa att slappa i. fint kök.

2009-06-22 @ 22:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0