Stommen på plats

Vi har inte bara firat i helgen...



...utan även på börjat att bygga stommen till uterummet i helgen. Det är mest maken som bygger jag hjälper till när det behövs. Jag har istället ägnat tid i trädgården med att rensa ogräs och annat som behövs göras i trädgården. Så här ser uterummet ut nu efter helgen arbete.



Det kommer att vara skjutdörrar åt norr och söder medan till väster blir det fönster. Vi längtar till det är färdigt speciellt efter att det har blivit så mycket kallare ute de senaste två dagarna. Ha en fortsatt bra vecka nu är det dax för mig att gå ut en stund.


Kommentarer
Postat av: YEENN

den ser ut att bli stor och det är bra. Vi är så nöjda med vår eftersom den är så pass stor att man ryms många i den och vi är ofta där nu när det är lite ruggigt ute. Kram från mig.

2009-07-06 @ 12:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0