Baksidan

Idag ska jag visa er hur huset börjar se ut från baksidan. Det är en hel del kvar att göra men nu börjar man se slutresultet.









Sista bilden är på husets västra sida som visar gaveln på uterummet.

För min del så är det slutmålat utomhus för i år eftersom färgen har tagit slut. Jag har under ett år målat upp 10 st 10 liters hinkar med vit utomhusfärg. Vi ska köpa mer nästa år då garaget ska byta färg och bli vit. Men vi väntar till nästa år och startar inte upp det i år för vi har så det räcker att göra ändå. Maken har bland annat påbörjat stenläggningen vid ytterdörren på baksidan. Medan jag håller på att försöka få till rabatten vid uterummet. Men just nu är jag superless och hade hoppas på att det skulle vara lite sämre väder för då skulle vi åka iväg på endagstur. Men så fort vi har bestämt oss för det så blir det bättre väder och då blir det att var hemma och jobba istället. Men i morgon så ska jag och dottern åka ner till stan och shoppa kläder. Jag hoppas att jag hittar något så att man får lite nytt att ha på sig.

Ha det.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Erat växthus är verkligen fint !!

2009-07-30 @ 17:10:47
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0