Önska kostar ingenting

Jag har tittat runt och funderat på vad jag skulle vilja ha för stol till skrivbordet i hallen. Har fastnat för Philippe Starcks plexiglasstolar som jag tror skulle bli bra till skrivbordet. Den stol som toppar listan är

Louis Ghost


Bild från Smow 

Men jag är rädd att armstöden kommer att ta i eftersom skrivbordet inte är så högt. Jag vill kunna skjuta in stolen när den inte används så därför tittade jag även på en annan modell som är utan armstöd.

Det är Victoria Ghost                                                                              
                         

                                                                                      
Bild från Smow

På samma företag säljer dom också en bordslampa som skulle passa så bra till stolarna och det är

Bourgie design Ferruccio Laviani


Bild från Smow

Det är bara synd att de ska kosta så mycket så det blir till att drömma ett tag till men önska kostar ingenting. Så jag får titta lite vidare och sätta dessa saker på min önskelista och hoppas på trissvinst eller något annat.

Annars håller jag på att försöka ändra utseende på min blogg med hjälp av Helena som har bloggen  Sugar & spice. All kunskap från kurserna på Komvux är som bortblåsta. Så jag får nog ta och fråga de som kan om hur jag ska göra ändringarna för att det ska bli bra.
Det var allt från mig idag ha nu en bra lördagskväll.

Kommentarer
Postat av: jenny

De är så snygga de där..både stolarna & lampan.

Kram/jenny

2009-01-11 @ 17:46:51
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: Annah

Vilka fina stolar och lampa och vad bloggen verkar bli fin! Önskar att man kunde förända lite i sin egen, men jag vet att det är alldeles för svårt för lilla mej!

Kram Annah

2009-01-11 @ 22:15:11
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om jag kommer ihåg ska jag fråga vivi eller åsa om de ska sälja sina stolar båda har dem och de brukar ju ändra stil ganska ofta så man vet inte kanske det är dags nu. Åsa har även lampan.

2009-01-12 @ 03:29:07
Postat av: Åsa

Snyggt utseende på bloggen !!

2009-01-12 @ 08:53:36
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/
Postat av: karina

Fint på bloggen. Stolen utan armstöd var också fin!

2009-01-12 @ 19:20:01
URL: http://karrekarras.blogspot.com
Postat av: Malin

Önska sig kostar ju ingenting men det vore så himla mycket roligare om man hade möjlighet att få hem ett exemplar av det man vill ha! Jag visade faktiskt upp en bild på stolen med armstöd för maken häromdagen men han var inte lika övertygad.



Du kan ju alltid göra en sökning på blocket. Vem vet, någon kanske har ledsnat på sin stol och säljer den!

2009-01-14 @ 13:12:54
URL: http://modern2a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0