Magsjuka

Vaknade i morse lätt illamående som utvecklade sig till magsjuka. Inte roligt och jag vet inte var ifrån jag har fått den heller för ingen annan är sjuk vad jag vet. Så nu håller jag mig på avstånd från resten av familjen och hoppas att de ska slippa bliva sjuk. Lite tråkigt att tillbinga helgen på detta sätt. Det är bakom denna dörr bredvid skåpeet jag gömmer mig idag.



Skåpet har tidigare använts som bokskåp men får nu fungera som förvaring till handdukar och sängkläder. Har tänkt även måla detta skåp vitt i sommar om jag hinner. På andra sidan har jag hängt upp en tavla och en ljuslyckta.



Om ni  undrar vilket rum det är så är det i dressingroomet på den motssatta väggen där spegeln sitter. Nu börjar Mr Bean något roligt att se ifrån sängen. Ha det bra alla och hoppas ni slipper magsjukan.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Krya på dig !!!

2009-01-25 @ 10:11:00
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fint skåp!

Krya på dej!

2009-01-25 @ 12:13:50
Postat av: Nilla

Tråkigt att du är sjuk. Även vi har drabbats, lilleman blev dålig i morse. Hoppas att vi andra klarar oss. krya på dig! /lilla systeryster

2009-01-25 @ 16:41:59
Postat av: stora systeryster

Peppar peppar än är vi inte drabbade i piteå, men det har börjat gå på mitt jobb. Tur att det inte blev i helgen för tjejerna hadde cup på fredagkväll och sedan var vi på dandtävling med tvillingarna på lördag och i dag har sonen haft innebandy sammandrag i luleå hela dagen, så vi har inte tid att bli sjuka. Hur går det med bara en toa när det är magsjuka i huset? Hoppas de andra slipper. Kram Från stora syster yster

2009-01-25 @ 19:04:40
Postat av: Anonym

Usch så trist! Hoppas att du har hunnit krya på dig till idag (måndag).



Kram Malin

2009-01-26 @ 22:32:03
Postat av: Lissan

Hoppas sjukan har gått över. Du har fått en utmärkelse på min blogg, titta in vet ja!

2009-01-27 @ 20:29:46
URL: http://mammafarg.blogg.se/
Postat av: Annah

Stackare! Det är bara det värsta som finns! Hoppas de andra i familjen klarat sig!

Kram Annah

2009-01-28 @ 06:51:27
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0