Utmaningar

Jag har blivit utmanad av två stycken och idag är det hög tid att ta tag i dom.
Den första fick jag av Lissan



I samband med utmärkelsen ska man lista fem saker som man inte klarar sig utan,  här kommer mina 5 saker förutom familjen och vänner är det...

1. Snus min last sedan många år
2. Bilen vilket jag behöver när man bor ute i skogen med någon mil till arbetet
3. Kaffe på morgonen
4. Morgondusch
5. Dator vilket jag behöver både i jobbet och hemma.

Den andra utmaningen fick jag av Erika 
Denna utmaning består av att man ska gå in i mappen Mina bilder. Öppna den sjätte mappen och sedan välja den sjätte bilden i den mappen. Sen ska man lägga upp bilden på bloggen och skriv något om den.

Eftersom jag köpte mig en ny dator i september så har jag inte så gamla bilder i den här datorn så det här är min bild.



Det är från vardagsrummet hemma hos min dotter i Luleå som hon och två kombosar delar. Tvåan är en bäddsoffa som jag och maken har sovit i när vi har hälsat på.
Sedan är det meningen att man ska utmana andra men eftersom jag är så sen med mina utmaningar så vill jag utmana den som känner för det att ta ann denna utmaning. Nu är det dax för middag och lite fredagsmys med familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0