Sovrumsfönstret

Idag har jag satt upp gardiner och pyntat i vårat sovrum. Det är tunna svarta gardiner och en rullgardin i svart. Bilderna blev inte så bra det var nog för mörkt inne mot utomhusljuset. Så här blev det.



Fönsterlampan är från Arctica det är en glaslampa med en svart plåtkupa över.  I fönstret står det ljuslycktor i olika höjder och ståltrådsdjur i svart.




Här snöar det många stora flingor så det kommer nog att bli snöskottning senare ikväll. Men före det ska vi åka på födelsedagskalas och fira min yngsta systerdotter. Så ha en bra eftermiddag.


Kommentarer
Postat av: Annah

Lite svårt att se gardinerna särskilt på datorn jag hankar mej fram med nu tills vår ord är OK, men det jag ser ser riktigt fint ut! Ja, visst är vi less på snön nu!?

Kram ANnah

2009-02-23 @ 08:53:42
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0