Listning på listan

Här snöar det fortfarande och det ser inte ut som om det ska sluta heller. Igår var jag ute i kylan och skottade av släpen så att gubben skulle kunna fara och köpa list. Gubben får ont i ryggen av att handskotta så det är min uppgift. Vi har tidigare bara plockat ut säterna på Chryslern och kunnat lasta i den istället för släpen. Men på annandagen vägrade den att starta så den står nu bara på gården. Vi har en annan bil nu för två bilar måste man ha när man bor ute i skogen med någon mil till jobbet. Det är en Skoda kombi som jag kör. 
Men nu är det inhandlat list som ligger i hallen och ska torka lite grann innan uppsättning. Det är inte så roligt om de krymper när de är uppsatta.



Det är både tak och golvlister. Så snart kanske man kan börja bocka av rum som är klara. Nu är det dax att göra något så ha nu en bra söndag.

Kommentarer
Postat av: Jennie (grannen)

Hej!

Fick adressen till din blogg av din mans syster som jag jobbade med igår :D

Vad fint huset är! Kul att se hur det ser ut på insidan, jag har bara sett lite hur det ser ut på utsidan när man har gått förbi nere på vägen.

2009-02-08 @ 20:32:52
URL: http://jenniebrannstrom.blogg.se/
Postat av: Malin

Det ser ut som ni har en hel del att göra framöver. Så är det tyst här i ett par dagar så vet vi varför.



Kram Malin

2009-02-10 @ 23:49:55
URL: http://modern2a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0