Fredag den 13

Idag är det fredag den 13 vilket jag inte har tänkt på tidigare. Men min dag har inte varit olycksalig utan full med trevligheter. Jag började dagen med tårta och ett  glas champange. Det är inte min födelsedag utan vi firade en sak på jobbet. Till lunch gick vi ut och åt tillsammans i det stora tältet som är uppsatt på torget nu när det är melodifestivalyra i staden. Jag har bytt dag för min lediga eftermiddag till fredagar så efter lunch var jag ledig. Det blev att besöka lite affärer men det var inget som föll mig i smaken idag så inget nytt att visa. Jag och sonen fick hämtning på stan av maken så att vi kunde veckohandla tillsammans. Nu hoppas jag på sol i helgen så att man kan sitta ute och njuta av ljuset en stund.
Lite nya snittblommor till helgen har jag köpt eftersom det är alla hjärtans dag i morgon.



Ha nu en bra kväll och nu håller jag tummarna för en solig helg.
  

Kommentarer
Postat av: K

Ja lite varmare och sol vore inte så dumt, men för mig får det gärna vänta tills söndag, då morgondagen ska tillbringas på Skellefteå Krafts Arena på genrep;) Vi längtar !( vissa mer än andra;))

Ha en bra helg!

2009-02-13 @ 21:06:25
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: stora syster yster

Härligt om det blev sol men en annan ska jobba hela helgen. Vilka vackra buketter du finner. Hemma håller blommarna på att torka ihjäl nu när elementen går för högtryck, primulorna som jag hadde i fönstret var helt plötsligt bara som ett fnöske.

2009-02-13 @ 21:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0