Stenläggning

Jag har inte visat hur det börjar se ut nu när maken har lagt lite markstenar vid dörren. Det är inte klart eftersom stenarna tog slut. Så vi måste köpa mycket mycket mer stenar för vi har tänkt att lägga en eller två stenrader efter husväggen också. Men vi var sugna på att se hur det skulle börja se ut och det blir även mindre sand och grus som dras in med skorna när stenarna ligger framför dörren.



Igår blev det en riktig slöardag eftersom det regnade hela förmiddagen. På aftonen klarnade det upp men då kände vi inte för att dra igång något. Idag lyser solen så vi får se vad vi hittar på. Det är min sista semesterdag och nästa långa ledighet blir först till jul. Så vi får se om vi bara tar det lungt idag också för det brukar vara svårt att sova sista natten. Ha det.

Kommentarer
Postat av: Malin

Min första jobbdag hägrar också och jag känner mig rätt laddad för att ta tag i allt som legat i träda under semestern. Bloggen ska börja uppdateras igen, men först blir det till att njuta av de sista lediga dagarna.



Vad fint det har blivit hemma hos er förresten. Uterummet är superfint!

2009-08-07 @ 22:51:08
URL: http://modern2a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0