Shoppingdag

Igår var jag och dottern på stan och sprang runt i flera timmar. Det var in och ut i olika affärer och provrum och kortet fick jobba och gå varmt. Vi har ganska lika smak vad det gäller kläder vilket är roligt för då blir det att man spanar åt varandra.
Det var lite nya vardagskläder att ha på jobben som jag köpte. Det här är vad jag kom hem med.



Långt linne fån Gina Tricot.
Leggings som ser ut som jeans från Vero Moda.
Scarf från H&M den har olika blåfärger samt rosa i tyget,  jag kan visa lite tydligare.

 

Till leggingens blev även detta som alternativ.



En marinblå lång skjorta och en småblommig scarf från Lindex.

Nästa bild är en grå långkofta med svarta byxor från Kappahl.



Och som sista bild visar jag scarfen från Gina Tricot som jag har tänkt att ha till jackan eller kappan i höst som halsduk samt ett svart halsband frånVero Moda.



Sen handlade jag även en present och lite underkläder men det visar jag inte upp på bild.
Vi avslutade dagen på stan med att gå ut och äta för man blir ganska hungrig och det är skönt att sitta ner en stund och prata också. Dottern drog sen vidare upp till Luleå eftersom det är Lulekalaset där i helgen med olika artister och andra trevligheter. Själv åkte jag nöjd hem till de andra i familjen med mina nya inköp. Jag kan säga att dottern handlade ungefär lika mycket som jag. Det var allt från mig, ha det.

Kommentarer
Postat av: YEENN

bra jobbat, jag var i umeå i helgen men det enda jag köpte var 2 Bh:ar och ett linne

2009-08-01 @ 20:37:49
Postat av: Helen

Vilka fina "outfits" du hade hittat, skönt att inte komma hem tomhänt efter en massa timmars provande.



Tack för din kommentar inne hos mig. Bor du längs med älven, eller?



Så fint hus ni bygger! Och trädgården verkar vara underbar, har kikat igenom lite äldre inlägg här hos dig.



Ha det gott!



Kram!

2009-08-01 @ 23:47:49
URL: http://madamerouge.blogg.se/
Postat av: Annelie

Det finns nästan inget som slår att komma hem med kassar fulla med nya kläder.

Jag har däremot tappat stinget vad gäller att gå på stan och har den senaste tiden bestäällt hem mycket från Ellos. Perfekt alternativ till att ta med 3 barn på stan och virra runt. lat småbarnsmamma, men ack så bekvämt.

Snygga kläder hade du iallafall hittat.

Kram

2009-08-06 @ 18:12:02
URL: http://anniebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0