Oj så synd..

..att vi måste åka till Ikea om någon vecka. Det som är så tråkigt (ironi). Varför vi ska åka beror på att igår satt jag med både katalogen och Ikeasidan igång för att beställa lite varor. Men det gick inte så bra för att dom saker som jag skulle ha gick inte att beställa. Det jag hade tänkt att köpa var Pax garderobsstommar som är 35 cm djupa men endast de på 60 cm går att beställa så jag gav upp och övertalade gubben om att vi ska ta en tur till Haparanda istället. Vi har dom i dressingroomet och så här ser dom ut.
 


Det är till barnens klädkammare som vi behöver stommarna för att få klart där inne. Sen fattas det även några lådor till våra garderober och någon lucka i tvättstugan. Det blir nog inte till helgen och sen är det påsk så i slutet av april kanske det blir att åka dit.
I morgon ska jag på Bygg & Interiörmässa på Folkparken. Det är en mini mässa med några olika företag. Tro inte att det är  möbler, textilier eller lampor på mässan . Nej det är mer trappor, fönster och dörrar, golv, isolering och annat byggmaterial. Men det är roligt att gå och se ialla fall. Nu har Roomservice börjat så det är dax att sätta sig i soffan och se en stund.

Kommentarer
Postat av: Linn

Den mässan lät spännande, kan man fara dit som vanlig konsumentkund?

2009-04-01 @ 22:22:14
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0