Gummikorg

Idag har jag varit förbi ICA Maxi och köpt mig en korg av återvunnet bildäcksgummi. Jag var så sugen på att köpa en förra sommaren men blev lite snål och så idag såg jag i en annons att ICA sålde dom till ett lägre pris så jag åkte dit. Så nu står de en hemma hos oss och väntar på att få komma ut till uterummet när det är byggt. Jag har tänkt förvara filtar i korgen så att de finns nära tillhands ifall man blir frusen när man sitter och myser i uterummet. Har tagit kort på korgen men kameran ville inte vara med ikväll så det blir inga bilder.

Ikväll har jag bakat Cupcakes för att ha med mig till jobbet eftersom det är min tur att bjuda på fredagsfika. Det är första gången jag provar att göra frostings och det var inte så svårt så det blir nog fler gånger. Vi i familjen har provsmakat och alla gav dom godkänt. Nu är det dax för mig att gå och lägga mig för jag känner mig så trött ikväll jag vet inte om det beror på dom nya glasögonen som har en annan styrka än tidigare eller så är man bara trött.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Kanske måste ta en repa förbi ICA i afton då... Det saknas nämligen en korg även i detta hem...

2009-04-03 @ 15:30:58
URL: http://anniebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0