Vad har gubben gjort?

Igår när jag var på Ikea så höll gubben på här hemma. Så det var roligt att komma hem och se hur det såg ut.
Det var lagt klart golvet i köket så nu står det ordinarie matbordet på plats. Det går bra att tapetsera väggarna fast bordet står där.



Sen hade han börjat tapetsera i dotterns rum. Så idag när jag kom hem från jobben så var det både tapetserat och inlagt golv i hennes rum. Han har sina lediga dagar eftersom han jobbar skift och då händer det saker här hemma som det är så roligt att komma hem och se.



Nu har han börjat tapetsera i vardagsrummet.



Jag ska fortsätta montera lådor och dörrar i kväll. Imorgon är det info/kickoff på jobb2 med mat och sådant så det blir inget gjort imorgon kväll för min del.

Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fint med tapeterna och när man väl får in möbler kommer de inte vara lika blommigt, förhoppningsvis ;)

frågan är om det är pappas feminina sida som varit i farten igen? ;)

pusshej

2008-09-29 @ 20:41:46
Postat av: K

Det ser jättefint ut. Herr och fru Duracell är flitiga;))

Ha en bra morgondag!

2008-09-29 @ 21:27:01
URL: http://husetpabacken.blogg.se.
Postat av: Nilla

snyggt jobbat. Malm sängen kommer att passa perfekt till tapeten. Ska bli roligt att se rummet klart. visst längtar ni att ställa in möblerna? kramizar lilla "systeryster"

2008-09-30 @ 10:15:15
Postat av: Annah

Så fint det blir! Jag har samma tapet i min hall fast den vita och jag är mycket nöjd så jag hoppas att ni ska bli detsamma!

Vilket passande namn din man verkar ha fått-herr duracell! Sitter han på rumpan någon gång?:)

Kram Annah

2008-09-30 @ 22:08:50
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/
Postat av: stora syster yster

Oj vad ni jobbar flitigt, här har vi haft en tung dag i dag med begravning. Tack för telegramet. Hinner inget hemma har ju köpt en massa perenner men de står fortfarande i krukor för antingen jobbar jag eller så har det varit en massa sport med barnen som jag ju inte heller vill missa och så har det varit ganska mycke att ordna inför begravningen. i helgen har H innebandy i luleå hela helgen, det är tredje helgen i rad som vi är där nu.

2008-10-01 @ 19:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0