Resterande väggar i sovrummet

Nu ska jag avslöja vilken färg det blev på dom andra väggarna i vårat sovrum. Jag utfärdar en varning till ni som inte gillar starka färger. Så här blev det...




Vi har även burit in det blivande golvet i rummet så att det ska få ligga där några dagar innan det börjas läggas.



Gubben har nu börjat att tapetsera nästa rum och det blev sonens också det är en mörkare färg.



Så här på håll så ser den ganska tråkig ut men den har lite struktur och liv om man tittar lite närmare.



Det är en mörkgrå tapet från eco. Alla sonens möbler är vita så därför blir det bra med lite färg på väggarna. Resterande rum i huset kommer att gå i vitt och ljustbeige.  Det var allt från mig ha en bra fredagskväll.


Kommentarer
Postat av: Annah

Wooow! Kul med väggar som inte bara är beiga eller vita.

Ha en skön helg!

Kram Annah

2008-09-19 @ 21:38:52
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/
Postat av: K

Så snyggt!

Golvet ser ju ut att ha samma färgton som i tapeten.

2008-09-19 @ 21:57:53
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Erika

Här händer det saker!! Din lillasyster frågade om jag sett, så snappt som ögat var ju tvungen att titta in. Jag tycker ni är riktigt modiga...jag hade aldrig vågat men jag är ju ganska tråkig. ;)



Det kommer att bli jättefränt med alla detaljer! Kramis

2008-09-19 @ 22:09:28
URL: http://mrum.blogg.se/
Postat av: stora syster yster

tufft med den grå färgen i sonens rum och du kan ju ha vilken kulör som helst på kuddar och sånt om du vill variera. sovrumsfärgen påminner ju lite om den ljungrosa färg vi hadde förrut i vårat sovrum och den trivdes jag ju med i många år, en varm och go färg för sovrum.

2008-09-21 @ 11:58:24
Postat av: stora syster yster

läcker färg på golvet förresten.

2008-09-21 @ 11:58:56
Postat av: Malin

Coolt val av färg! Jag tycke rinte man ska vara feg med färgen på väggarna. Det är ju det som lättast går att byta ut om/när man ledsnar utan att det ska behöva kosta en förmögenhet.



Malin

2008-09-21 @ 17:44:29
URL: http://modern2a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0