Fönster belysning

Vi har satt upp lite lampor i fönsterna inte för ljusets skull utan för att det ska bli lite mysigt när man håller på att jobba på kvällen när det har blivit mörkt. Det ser även lite mer bebott ut på håll. Så här ser det ut.


Vardagsrummet


Köket

Utifrån ser det ut så här







Idag jobbar gubben eftermiddag så jag har inte hållit på något i huset ikväll utan istället har jag tvättat, strykt kläder i mängd, diskat och städat lite istället. Jag hade tänkt att färga håret men det får vänta till en annan dag. Som tur är har lilla systeryster varit här och spacklat idag och hon kommer igen i morgon. Själv ska jag ägna mig åt trevligheter så som mat och mingel i morgon så då blir det inte gjort något på huset för min del imorgon. Men till helgen får man försöka ta igen det och hoppas att man kan börja måla lite tak. Det var allt från mig ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Anna H

Så jättefina stora fönster ni har och så mysigt det ser ut såhär i höstmörkret!

Ha en skön kväll!

Kram Annah

2008-09-10 @ 21:06:42
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/
Postat av: Nilla

Hoppas du får en trevlig mingel dag imorgon. Ett härligt avbrott från den vanliga vardagen kan jag tänka. Kramizar/ lilla systeryster. PS hälsa gubben att jag kommer imorgon, barnvakterna är fixade.

2008-09-10 @ 21:32:17
Postat av: Sandra

vad mysigt vi har det :D

och så snäll moster som hjälper kära mor och far! tack! puss

2008-09-10 @ 22:40:53
Postat av: stora syster yster

Tur att lilla syster yster kan hjälpa till. Jag har kidnappat mormor till mig för att hjälpa mig några dar. Förhoppningsvis får vi träffa stor Kusinen i luleå i morgon hon prata om att komma till danstävlingen och se. Många kramar från stora syster yster

2008-09-12 @ 16:45:58
Postat av: Karina

Va fint det kommer att bli. Ser skitmysigt ut! Tack för rostipsen!



2008-09-12 @ 20:26:47
URL: http://karrekarras.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0