Vatten

Nu har vi fått vatten i huset. Det är skönt nu kan vi börja diska och använda badrummet i huset. Så nu står toalettstolen på plats det blev en från Svedbergs jag gillar att den är slät på sidorna.



Duschen är också på plats så det blir att premiär duscha i morgon innan man ska på jobbet.



Det är en 24 cm stor duschtallrik.



Själv känner jag mig trött så det blir till att ta det lungt ikväll. Jag vet inte om det är förkylningssprutan som inverkar men jag har varit öm varm och röd på armen där jag fick sprutan. Så nu ska jag lägga mig i soffan och se på TV. Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: K

Men så skönt det måste kännas.

Ha en bra morgondusch efter en god natts sömn.

2008-10-20 @ 21:28:23
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Nilla

Supersnygg toa. Modellen var ny för mig, men jag håller med om att det är snyggt med raka linjer. Duschen såg också härlig ut. Njut i morgon. Kramizar/ lilla systeryster

2008-10-20 @ 21:50:45
Postat av: Annelie

Snyggt golv och praktisk toa ur städsynpunkt. Det finns inget jag avskyr så mycket som att städa runt toaletter, men den där toan verkar ju vara hyffsat skonsam med tanke på de släta sidorna.



Vilka jättefina ljuslyktor du har. De två vita skulle jag verkligen vilja ha. Ursnygga

2008-10-21 @ 09:15:47
URL: http://anniebo.blogg.se/
Postat av: Annah

Så skönt med vatten. Man är ju mer beroende av det än man tror. Vilken cool duschtallrik som är så stor!

Kram Annah

2008-10-21 @ 15:23:53
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/
Postat av: Anonym

härligt att det börjar gå vara i huset

2008-10-22 @ 00:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0