Tvätthink

Idag när jag var in på Kvantum som snabbast för att handla efter jobbet fick jag syn på något. Det var en tvättmedelshink som jag genast kände att den skulle bli så bra i tvättstugan. Så den fick följa med mig hem och väntar nu bara på att tvättstugan ska bli klar.



På baksidan hänger skopan.



Annars har jag gjort en anslagstavla till sonens rum. Det är en gammal tavla som man kan fästa upp saker med nålar som har fått ett nytt tyg. Det är klädd med en stuvbit som jag har köpt på Åhlens före sommaren som passar bra till färgerna i hans rum.



Annat som har hänt i sonens rum är att skåpen har fått handtag, skrivbordet och sängen har kommit på plats så nu börjar hans rum vara någorlunda klar. Lister är det som fattas fortfarande.





Det var allt från mig ikväll.

Kommentarer
Postat av: K

Så fint sonen har fått det hoppas han ska trivas gott där.

På KVANTUM!!!! Måste dit den var ju skitfin!!

Ha en bra afton!

2008-10-07 @ 20:03:19
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Nilla

Ha,ha,ha fick mig ett gott skratt när jag såg ditt inköp, vem tror du just har köpt två hinkar i zink! (en till vit och en till kulörtvätt) Kanske har vi samma gen för vad vi tycker om.

Kramizar/ lilla systeryster.

2008-10-07 @ 21:09:08
Postat av: Åsa

Snyggt tyg på anslagstavlan !!

Hinken var inte dum den heller ..:-))

Ha en bra lill-lördag :-)

2008-10-08 @ 09:13:57
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tyget var jättefint, passar mycket bra!

2008-10-08 @ 15:25:26
Postat av: Eva

fanns tvättmedelhinken på Kvantum?

Oj den var riktigt läcker, kanske måste ta mig en tur på Ica då eller

2008-10-08 @ 18:49:44
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fanns inte i piteå, om du ska dit igen så får du gärna köpa en vit och en svart om det finns, tänker mig den vita till vittvätt och svart till färgat

2008-10-09 @ 21:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0