Mera ljus

Nu fungerar bredbandet igen. Det är alltid besvärligt när det inte fungerar eftersom vi blir utan både internet och tv. Jag kan ju ägna tiden till annat men det är irriterande i alla fall.
Jag stökar på och bär in och packar upp saker även om det inte är till den plats där det sen ska vara men det är skönare att få in saker t ex kläder. Att på morgonen kliva upp och gå ut i ladan eller garaget för att hämta kläder är inte roligt när det har blivit kallt ute. Så jag har lånat vädringställ och hängt upp kläderna i barens klädkammare fast det inte är klart där ännu.  Jag längtar tills att sakerna får sin rätta plats. Här är ännu en lykta som har blivit framtagen. Jag fick den förra julen men eftersom vi då var igång med att börja packa ner saker fick den vara kvar i kartongen.



Den passar bra till helgen. I morgon är det min vanliga halvdag (jobbar 90%) och på fredag är det halvdag eftersom det är dag före helgdag. Då har vi 4 dagar på oss att få ner förtältet. Det har regnat de sista helgerna så att förtältet har varit fuktigt och det ska vara tort när man packar ihop det så det inte möglar. Vi får väll se hur mycket som hinns med i helgen. Nu ska jag se Roomservice som har börjat redan. Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0