Mera badrumsbilder

Igår skruvade jag ihop badrumsskåpen till badrummet som maken sedan monterade fast i väggen. Det är vita skåp från Vedum.



Överskåpen, spegeln och hyllorna har ännu inte kommit på plats. Men däremot kranen det är en Focus S från Hansgrohe.



Handukstorkarna är också monterade det blev två st Line från INR.



Sen är även badrumslampan monterad det är en Opus 200 från IFÖ.





Den tänds automatiskt när man kommer in i badrummet eftersom den styrs av en rörelsedetektor.



Det kommer nog att vara en del som ska försöka släcka lampan när dom går ut från badrummet.
Det var lite mer om vad som har hänt här hemma under den gångna helgen. Nu hoppas vi på att vi ska få igång vattnet till badrummet under veckan så att det ska börja gå använda. Det är bra nog kallt ute nu när man ska på toan eller in i duschen. Jag gruvar mig på morgonen när man ska in i duschen. Ni som inte har läst min blogg sen tidigare så har vi byggt om bastun till badrum under byggtiden. Det finns ett element men det blir ändå kallt eftersom man öppnar dörren direkt in och då kyler det fort ut värmen.
Det var allt från mig ha en bra söndagskväll.


Kommentarer
Postat av: pia

Åhhh vad fint ni börjar få:) det är så kul att följa ert husprojekt:)



kraam

2008-10-12 @ 19:31:04
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0