Farsdag

Idag har det inte hänt så mycket här hemma. Jag har lite ont i armbågen så jag har tagit en vilodag. Det passade bra eftersom det är farsdag så jag har varit och uppvaktat min pappa. Det blev årets Blossas vinglögg och ett Puzzel från oss döttrar. Puzzlet var ett nyhet det är inte bilden på kartongen som blir på puzzlet utan vad som händer sedan. Låter jätte roligt ett sådant puzzel vill jag också ha. 
Till gubben här hemma blev det två barstolar som vi har tittat på och skulle köpa när köket var klart. Men när jag var in på Duka i veckan så hade dom extrapris på stolarna så det blev att köpa dom nu istället som farsdags present. Så här ser stolarna ut.



Nu är maten klar så jag måste sluta blogga. Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: K

det var inga dåliga farsdagspresenter , dina nära och kära fick!! Har också kollat in NV , är det killen, tycks minnas något syskonbarn med det namnet. Charmig och duktig!

ha en bra arbetsvecka!

2008-11-09 @ 19:11:11
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Nilla

Stolarna var jätte snygga. Hoppas han blev glad. Din systerson lyckades även komma med i den tidiga regionala sändningen. Vi kan bara förundras över att det blev så mycket i media. Man kan inte annat än små le. Hoppas bara att han kan locka fler killar att börja nu. Kramizar/ lilla systeryster

2008-11-09 @ 20:24:42
Postat av: Anonym

Snygga stolar. kul att J fick så mycke uppmärksamhet han är en riktig showman.

2008-11-10 @ 01:28:51
Postat av: Åsa

Snygg stol .

Har hört talas om sådana pussel , men har inte provat .

Ha en bra vecka :-))

2008-11-10 @ 09:37:54
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/
Postat av: Malin

Är det inte underbart när något man tänk sig köpa helt plötsligt reas ut?!



Tack för uppfriskningen av minnet. Det var faktiskt där jag hittade lampan från början. Ska försöka hinta lite här hemma...

2008-11-11 @ 17:54:55
URL: http://modern2a.blogspot.com
Postat av: K

Du har en utmaning hos mig:)

2008-11-12 @ 19:01:47
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0