Tisdag och onsdag

Det blev en del stockar ned tagna under tisdagen så huset såg ut så här när vi var klara för dagen.

image73

Sett från den andra gaveln såg det ut så här.

image74

Under onsdagen har åsarna mellan våningarna tagits ned samt trappa och några stockar. Det har tagit lite längre tid men det är förberätt för morgondagen.

image75

Från den andra gaveln ser det ut så här ikväll.

image76

I hallen hittade jag en ny blå tapet och en bättre bit av den bruna tapeten som jag gillade.

image77

image78 

Som svar till storasyster säger jag att vi myser i husvagnen. Jag får ta några bilder på hur vi har det senare när det blir lite lugnare. Ha en bra kväll nu är det full fart mot helgen.  

Kommentarer
Postat av: K

Fina tapeter ni har i det som var ert hus...
Den längst ner skulle jag kunna tänka mig.
Ha en bra dag! Kram K

2008-05-15 @ 06:55:29
URL: http://husetpabacken.blogg.se
Postat av: karina

oj,oj vad ni jobbar. Kul att få följa med i processen. Ha de gott!

2008-05-15 @ 20:32:31
URL: http://byggoinred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0