Tapeter



Har tagit lite kort på tapeter som vi har stött på nu under rivningen. 

image53
Dom små prickarna är färgstänk och tillhör inte tapeterna.

Det här koboltblåa tapterna sitter över tidningar och andra tapeter se större bild men för sämrad färg nedan.

image54

image55

Andra tapeter
image56
Gröna tapeter

image58

Blommiga tapeter

image59

Andra blommiga tapter

image60

Blåa till färgen är dessa tapeter

image61

Mildare i färgen men fortfarande blommiga. Nu med liljor som jag älskar.

image62
Dessa tapeter tycker jag mig känna igen som modell till nyare tapetkollektioner.

image63

Dessa bruna guld/beiga tapeter skulle jag kunna överväga till att ha i vårat nya sovrum.

image64
Dessa tapeter väcker min nyfikenhet .  Det är många olika motiv i vinrött som visar byggnader, barn ,väderkvarnar,skepp och blad i olika vyer meni samma färgtema. Finns under den koboltblåa tapeten sm inte gåratt riva bort.

image66

Ha en trevlig lördagskväll önskar vi från backebo.


Kommentarer
Postat av: pia

ja det var tapethistoria det där vill jag lova, vad kul att se!

2008-05-11 @ 22:25:55
URL: http://baramittlillahem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0